Анонс

ҰМҒТСО бос орындарға

мамандар қажет

«ҰЛТТЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҒЫЛЫМИ-ТЕХНИКАЛЫҚ САРАПТАМА ОРТАЛЫҒЫ» АҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ

ІРІКТЕУГЕ ӨТІНІМ

Қызмет саласы

Ғылыми-техникалық сараптама саласында мемлекеттік қызметтер көрсету

Орналасқан жері

Алматы қ., Бөгенбай батыр к-сі, 221 үй

Телефон

8 (727) 378-05-59, 378-05-47, 378-05-09

Электрондық мекенжай

info@ncste.kz

БОС ОРЫН ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

Бос орынның атауы

Бас маман

Бөлімше / бөлім

HR-қызмет

Кімге бағынады

Қызмет басшысына

Қызметтік жалақы

Сұхбаттасу кезінде

Қызметкердің функционалдық міндеттері

· Кадрларды іздеу және іріктеу;

· Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне сәйкес ЕШ қабылдауды, беруді және тоқтатуды ресімдеу;

· Кадрларды есепке алуды бағдарламалық қамтамасыз етуде жұмыс жүргізу;

· Персоналды есепке алу бойынша есептерді дайындау және жүргізу;

· Кадр мәселелері бойынша қызметті реттейтін құжаттарды әзірлеу және бекітуге ұсыну;

· Әскери қызметшілерді әскери есепке алуды жүргізу, тізімді жасау, есеп беру және әскери есепке алу туралы мәліметтерді бақылау;

· Персоналды аттестациялау жұмыстарын ұйымдастыру;

· Еңбек даулары бойынша жұмыстарды дайындау және жүргізу;

· Жұмыс уақытының кестелерін жүргізу;

· Персоналды оқыту, дамыту және ынталандыру бойынша жұмысты ұйымдастыру және үйлестіру;

· Персоналды есепке алуды басқару

Маманнан қандай нәтижелер күтесіз

Функционалдық міндеттерді сапалы орындау және берілген тапсырмаларды белгіленген мерзімде орындау

Сынақ мерзімінің ұзақтығы

3 ай

Жұмыс кестесі

09.00-ден 18.30-ға дейін

демалыс күндері –

сенбі, жексенбі

Іссапарлар

Мүмкін

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

Негізгі білімі

Кадрларды даярлаудың тиісті саласындағы жоғары білім және «HR» саласындағы қосымша оқыту

Қосымша білім беру

Біліктілікті арттыру сертификаттары

Жұмыс тәжірибесі / міндетті

HR саласында кемінде 2 жыл

Тілдерді білуі (деңгейін көрсету)

қазақша – еркін: орысша – еркін:

Компьютерді меңгеру

Ақпараттық жүйелердің сенімді пайдаланушысы

Ұсынымдар

Қабылданады



«ҰЛТТЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҒЫЛЫМИ-ТЕХНИКАЛЫҚ САРАПТАМА ОРТАЛЫҒЫ» АҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ

ІРІКТЕУГЕ ӨТІНІМ

Қызмет саласы

Ғылыми-техникалық сараптама саласында мемлекеттік қызметтер көрсету

Орналасқан жері

Алматы қ., Бөгенбай батыр к-сі, 221 үй

Телефон

8 (727) 378-05-09

Электрондық мекенжай

info@ncste.kz

БОС ОРЫН ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

Бос орынның атауы (егер лауазым уақытша болмаған қызметкердің орны болса шарт көрсетілсін)

Бас маман

Бөлімше / бөлім

Кеңсе

Кімге бағынады

Кеңсе меңгерушісі, аппарат басшысы

Қызметтік жалақы

Сұхбаттасу кезінде

Қызметкердің функционалдық міндеттері

1. хат-хабарларды қабылдау және тіркеу, оны құрылымдық бөлімшелерге жіберу;

2. ұйым басшыларының бұрыштамасына сәйкес құжаттарды орындауға беру;

3. құжаттық материалдардың өтуін есепке алу картотекасын жүргізу, олардың орындалуын бақылауды жүзеге асыру;

4. құжаттар бойынша анықтамалық аппарат құру бойынша жұмыс жүргізу, оларды ыңғайлы және жылдам іздеуді қамтамасыз етеді;

5. мұрағатқа сақтауға берілетін істердің тізімдемесін жасайды;

6. өтіп жатқан қызметтік құжаттаманың сақталуын қамтамасыз етеді.

Маманнан қандай нәтижелер күтесіз

Қойылған міндеттерді белгіленген мерзімде орындау

Сынақ мерзімінің ұзақтығы

3 ай

Жұмыс кестесі

09.00-ден 18.30-ға дейін

демалыс күндері –

сенбі, жексенбі

Іссапарлар

Мүмкін

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

ҚР заңнамасын білу

1. ұйымда іс жүргізу жөніндегі заңнамалық, өзге де нормативтік құқықтық актілер, әдістемелік және нормативтік-техникалық материалдар;

2. іс қағаздарын жүргізу жүйесінің негізгі ережелері;

3. ұйымның және оның бөлімшелерінің құрылымы;

4. еңбек заңнамасы, ішкі еңбек тәртібінің, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау, өндірістік санитария тәртібі, өрт қауіпсіздігінің талаптары.

Негізгі білімі

тиісті мамандық (біліктілік) бойынша техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі (орта арнайы, орта кәсіптік) білімі, жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе жалпы орта білімі және белгіленген бағдарлама бойынша арнайы дайындығы, жұмыс өтіліне талап қойылмайды.

Қосымша білім беру

Құпталады

Тілдерді білуі (деңгейін көрсету)

Мемлекеттік және орыс, ағылшын тілі құпталады

Компьютерді меңгеру

- MS Office ақпараттық жүйелерінің сенімді пайдаланушысы MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, Access);

- Интернетпен (Opera, Internet Explorer, Mozilla Firefox) және электрондық поштамен (Outlook Express) жұмыс істеу

Ұсынымдар

Болған жөн

Шетелдік білім

Құпталады



«ҰЛТТЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК ҒЫЛЫМИ-ТЕХНИКАЛЫҚ САРАПТАМА ОРТАЛЫҒЫ» АҚ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРДІ

ІРІКТЕУГЕ ӨТІНІМ

Қызмет саласы

Ғылыми-техникалық сараптама саласында мемлекеттік қызметтер көрсету

Орналасқан жері

Алматы қ., Бөгенбай батыр к-сі, 221 үй

Телефон

8 (727) 378-05-09

Электрондық мекенжай

info@ncste.kz

БОС ОРЫН ТУРАЛЫ АҚПАРАТ

Бос орынның атауы (егер лауазым уақытша болмаған қызметкердің орны болса шарт көрсетілсін)

Мемлекеттік сатып алуды қамтамасыз ету бөлімінің бастығы

Бөлімше / бөлім

Мемлекеттік сатып алуды қамтамасыз ету бөлімі

Кімге бағынады

«ҰМҒТСО» АҚ президенті, аппарат басшысы

Қызметтік жалақы

Сұхбаттасу кезінде

Қызметкердің функционалдық міндеттері

1. Мемлекеттік сатып алу процесін қамтамасыз ету, атап айтқанда мемлекеттік сатып алудың жылдық жоспарын әзірлеу, оған өзгерістер мен толықтырулар енгізу, мемлекеттік сатып алу туралы хабарландыруларды орналастыру, жеткізушілермен шарттар жасасу, ай сайынғы негізде шарттар тізілімін қалыптастыру, шарттардың уақтылы орындалуын бақылауды қамтамасыз ету;

2. Бөлімнің қызметі бөлігінде мемлекеттік уәкілетті органдармен іскерлік хат алмасуды жүргізу.

3. Мемлекеттік сатып алу сайттарына мониторинг жүргізу.

4. Мемлекеттік сатып алу сайттарына өтінімдер орналастыру.

5. Жоспарлау (жылдық жоспарды бекіту, жоспарға өзгерістер мен толықтырулар енгізу);

6. Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алудың ресми электрондық порталында жұмыс жүргізу.

7. Сатып алынатын тауарлар, жұмыстар мен қызметтердің (бұдан әрі-ТЖҚ) саны мен сапасына бақылауды жүзеге асыру.

8. Электрондық мемлекеттік сатып алу порталының модераторымен ақпаратты уақтылы енгізуді және өзара әрекеттесуді қамтамасыз етеді.

9. Мемлекеттік сатып алуды өткізу үшін белгіленген тәртіпке сәйкес құжаттарды ресімдеу, келісу және бекітуге дайындау.

10. Жеткізушілерге (мердігерлерге, орындаушыларға) қойылатын талаптар бойынша материалдар дайындау, олармен жасалған шарттардың талаптарын өзгертуді келісу;

11. Конкурс бойынша шарттарға қол қою, сапа бақылауын жүргізу және шарттардың уақтылы орындалуын жүзеге асыру.

12. Бөгде ұйымдардың сатып алуына қатысу бойынша жұмыстарды жүргізу.

13. ТЖҚ мемлекеттік сатып алу жоспарының орындалуына ай сайынғы талдауды жүргізу және бақылауды жүзеге асыру;

14. Мемлекеттік сатып алу веб-порталымен жұмыс істеу дағдылары.

Маманнан қандай нәтижелер күтесіз

Қойылған міндеттерді белгіленген мерзімде орындау

Сынақ мерзімінің ұзақтығы

3 ай

Жұмыс кестесі

09.00-ден 18.30-ға дейін

демалыс күндері –

сенбі, жексенбі

Іссапарлар

Мүмкін

ҮМІТКЕРГЕ ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР

ҚР заңнамасын білу

1. Қазақстан Республикасының Конституциясы;

2. Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі;

3. Қазақстан Республикасының Еңбек кодексі;

4. Қазақстан Республикасының Әдеп кодексі;

5. Мемлекеттік сатып алу мәселелерін реттейтін Қазақстан Республикасының заңнамалық және өзге де нормативтік-құқықтық актілері;

6. Қазақстан Республикасының салық заңнамасы;

7. «Акционерлік қоғамдар туралы» ҚР Заңы;

Негізгі білімі

тиісті мамандық бойынша жоғары білім (экономикалық, заңгерлік, есеп және аудит, қаржы);

Қосымша білім беру

Құпталады

Жұмыс тәжірибесі / міндетті/

Мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және өткізу бойынша кемінде 3 жыл

Тілдерді білуі (деңгейін көрсету)

Қазақша-еркін, орысша-еркін

Компьютерді меңгеру

Ақпараттық жүйелердің сенімді пайдаланушысы

Ұсынымдар

Болған жөн

Шетелдік білім

Құпталады